Pe masura ce sportivii petrec mai multe sezoane participand in diferite ramuri ale motorsportului, se inmultesc amintirile si momentele numai bune de povestit. Cu fiecare raliu parcurs, pilotii sau copilotii acumuleaza experiente noi, fie ca vorbim despre rezultate excelente sau dezamagitoare, rasturnari de clasament, situatii la limita si, din pacate, iesiri in decor. Seria de materiale ”Best of” strange la un loc povestile pilotilor despre cele mai bune sau mai neplacute momente din cariera lor.
In ultimul episod din seria “Best of” din aceasta perioada, ne concentram pe sase piloti care ne povestesc despre cel mai important raliu in care au luat startul in cariera lor. Bogdan Marisca, Raul Badiu, Titi Aur, Danny Ungur, Alex Filip si Adrian Teslovan sunt protagonistii de astazi.
Seriile dedicate crash-urilor si celor mai importante reusite ale pilotilor se gasesc in sectiunea “Specials” de pe RallyMax.
Care este cel mai important raliu sau cea mai importanta competitie la care ai luat startul?
Bogdan Marisca: In 2013 am luat startul, sub culorile Napoca Rally Academy, in doua raliuri din ERC: Turul Corsicii si Raliul Croatiei. A fost anul in care am incercat sa ne ”batem” cu ”Renault Sport” (echipa oficiala!) in clasamentul Production Team Cup in ERC, si chiar daca am fost doar 2 echipe, nu am iesit pe locul 2! 🙂
Dar cel mai mult mi-a ramas in suflet Waldviertel Rally-Austria 2001, a fost prima iesire in ”lumea buna”, si unde am invatat foarte multe in cele doua zile de concurs.
Raul Badiu: La fel precum in cazul victoriilor, fiecare competitie a fost foarte importanta pentru traseul carierei mele, dar evident acum participand in Campionatul Mondial de Raliuri mizele sunt mai mari ca niciodata.
Titi Aur: Cu siguranta etapele de campionat mondial si, chiar daca rezultatele nu au fost multumitoare, experientele si emotiile participarii la aceste raliuri au fost extraordinare. Toate au fost importante: Suedia, Noua Zeelanda, Grecia, Cipru, Germania, Australia si Anglia.
Danny Ungur: Cele doua curse din Campionatul Mondial de Raliuri: Wales Rally Great Britain si Rally Finland, abmele in 2008, pe un Subaru Impreza N15, avandu-l in dreapta pe Sebastian Itu.
Alex Filip: Mi-e greu sa punctez o etapa anume, toate cursele au povestea si importanta lor, dar parca Raliul Sibiului ERC mi-a ramas in minte, Raliul din Azore a fost foarte exotic, cea din Antibes a avut iz legendar pentru ca am parcurs probe celebre ale Raliului Monte Carlo, cea din Cehia fiind cea mai solicitanta si cea din Elvetia la care ma simt cel mai ?acasa? Un lucru e cert, ori de cate ori ma urc la volanul masinii de curse simt ceva special si ma bucur de fiecare vibratie, sunet, viraj, franare sau derapaj.
Adrian Teslovan: Avand in vedere ca deocamdata nu am luat startul la vreo competitie in afara granitei, nu cred ca ar fi vreo competitie extrem de importanta la care sa fi participat – sa spunem ERC la Sibiu poate asta ar fi.