Lunga pauză competițională dintre sezoane a fost prelungită în mod nefericit de către pandemia care a marcat viețile tuturor în ultimele luni calendaristice. Cum întreg fenomenul automobilistic a avut de suferit la nivel mondial, debutul Campionatului Național de Raliuri a fost amânat cu mai mult de 60 de zile.
La fel ca anul trecut, sub organizarea ACS DTO Rally, Raliul Argeșului deschide sezonul 2020 de raliuri din România cu legendarele probe speciale de pe Transfăgărășan. Competiția are loc în acest weekend pe drumurile de asfalt din județul Argeș, acolo unde peste 100 de kilometri cronometrați vor reprezenta prima provocare pentru piloți și copiloți în acest an competițional.
Evenimentul se desfășoară în perioada 26-27 iunie și va debuta cu sesiunea de teste programată vineri dimineață, acolo unde echipajele vor face ultimele reglaje și se vor antrena pentru start. După-masa, primele două probe speciale vor reprezenta o provocare majoră pentru concurenți, parcurgerea ”Godeni” anunțându-se dificilă și interesantă. Sâmbătă, raliul va purta echipajele pe celebrul Transfăgărășan, acolo unde virajele dintre Barajul Vidraru și Cabana Capra vor pune la încercare tehnica, viteza și curajul piloților, atât în urcare, cât și în coborâre.
Cristi Dolofan și Petre Tobă pornesc pe Peugeot-ul 208 R5, mașina cu care au evoluat și în sezonul trecut, în timp ce Eugen Cărăgui și Robert Fus continuă lupta pentru titlul clasei RC4 și categoriei mașinilor cu tracțiune față în 2020, la bordul Peugeot-ului 208 R2. Bogdan Năstase, secondat de soția sa, Delia, se va duela în cadrul clasei 11 pentru un loc fruntaș, cei doi fiind întotdeauna foarte rapizi, reușind multiple victorii de categorie în 2019. În final, Raul Badiu, pilotul care are o campanie în Campionatul Mondial de Raliuri pentru Juniori, va fi la startul Raliului Argeșului la bordul unui model Sandero, urmând a-l avea în dreapta pe Teodor Gabriel Găina.
”Doresc să am o evoluție bună, fiind la start pentru distracție și din pură plăcere. Sper să îmi îmbunătățesc timpii de anul trecut și să parcurg superbele probe de pe Transfăgărășan.”
a spus Cristi Dolofan, pilotul Peugeot-ului 208 R5.
În spiritul competitiv care îl caracterizează, Eugen Cărăgui va porni în cursa argeșeană cu speranțe mari:
”Anul trecut am avut un ritm foarte bun cu Peugeot-ul 208 R2, iar în 2020 sperăm la o viteză mai mare pe probele speciale. Clar ne gândim la o poziție fruntașă în clasamentul mașinilor cu tracțiune față, acesta fiind obiectivul nostru în Raliul Argeșului.”
a declarat Eugen.
Vicecampioană în 2019, DTO Rally Team pornește în competiția dedicată echipelor la etapa de casă.
”Ne vom stabili obiectivele etapă cu etapă. Momentan echipa concurează doar la cursa de acasă, urmând a avea patru echipaje la start. Pornim de plăcere, deoarece ne dorim să trecem peste acest an critic pentru noi toți. Încercăm să ne adaptăm la acest sezon dificil, dar ne-am dorit să pornim în raliul de casă în această formulă a echipei”
a spus Traian Pavel, managerul echipei.
În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream și HidroGaz.