La fel ca în 2019, Campionatul Național de Raliuri a fost deschis de către Raliul Argeșului, competiție revenită în calendar sezonul trecut, sub orgnizarea ACS DTO Rally. Cu șase probe speciale într-un format ”de pandemie”, competiția a programat aproximativ 105 kilometri cronometrați și a adus în fața echipajelor o probă specială nouă. Desfășurată de două ori vineri, „Godeni” a fost interesantă prin prisma virajelor rapide și a drumului îngust, în opoziție cu Transfăgărășanul, la fel de rapid, dar mult mai lat.
Lupta pentru primele locuri în clasamentul general a fost una strânsă, în ciuda numărului mai mic de echipaje înscrise cu modele de top. Învingători în 2019, Simone Tempestini și Sergiu Itu au dominat Raliul Areșului și în acest sezon, reușind să se impună pe 5 din cele șase probe speciale ale competiției. Echipajul Napoca Rally Academy a debutat excelent pe modelul Skoda Fabia R5 și a fost referința începutului de sezon, ritmul celor doi fiind unul net superior adversarilor.
Cu o situație încertă din cauza bugetului limitat, Dan Gîrtofan și Tudor Mârza au demonstrat că sunt foarte rapizi la bordul Fabiei R5 și au avut un parcurs constant de-a lungul celor două zile de concurs. Singurii care le-au pus probleme au fost Alexandru Pițigoi și Anton Avram, echipajul care concurează pe un superb Porsche 911 GT3 fiind înscris în clasa 11 și nepunctând în clasamentul general FIA. Astfel, lupta dintre Gîrtofan și Pițigoi s-a dat exclusiv pe orgolii, răsucirea celui de-al doilea de pe PowerStage costându-l secunde prețioase.
Revenit la bordul unui Mitsubishi Lancer EVO IX după două sezoane la volanul modelelor R5, Valentin Porcișteanu a avut nevoie de adaptare pe probele speciale. Cu câteva probleme tehnice la shakedown, Vali și copilotul său, Dan Dobre, se aflau pe patru în clasamentul general FIA vineri seara, dar sâmbătă au ridicat ritmul și au încheiat pe ultima treaptă a podimului general. Surpriza raliului și poate „eroii” de la Argeș, frații Maior au avut o evoluție de zile mari: Norbert și Francesca au fost foarte rapizi la bordul Peugeot-ului 208 R2 și au obținut locul 4 în clasamentul general FIA, victoria în cadrul clasamentului mașinilor cu tracțiune față și în cel al clasei RC4.
Clasamentul mașinilor cu 2 Roți Motrice a fost dominat categoric de către tânărul pilot Norbert Maior, care a încheiat cu peste 2 minute avans în fața lui Mihai Manole. Profitând de problemele lui Teslovan și abandonul lui Cotuț, cu o viteză foarte ridicată sâmbătă, Dorin Costea a demonstrat că se adaptează rapid la noul Ford Fiesta ST și a ocupat ultima treaptă a podiumului. Cu o luptă incredibilă vineri, când primii trei piloți erau despărțiți de aproximativ 1.5 secunde, Adi Iliescu s-a impus în cadrul clasei 11, urmat de argeșeanul Bogdan Năstase pe doi și legendarul Dorin Banciu pe trei. În clasa 12, Pițigoi a fost urmat de Costea, locul trei fiind adjudecat de Aurel Bartha, maghiarul care s-a aflat la start cu o Honda Civic.
Lider în clasamentul RC2N, Porcișteanu a fost urmat de Cristi Timișică pe locul secund, în timp ce Adrian Grigore a profitat de abandonul tehnic al lui Răzvan Trișnevschi pentru a ocupa ultima treaptă a podiumului. Cu Remus Cotuț abandonat în urma unei ieșiri în decor pe PS1, clasa RC3 a fost adjudecată de Mihai Manole, cel care a avut un ritm excelent și o viteză mai mare decât în 2019, în timp ce Adrian Teslovan a pierdut minute prețioase, din cauza unei pene pe coborârea de la Capra, și a ocupat a doua treaptă a podiumului clasei. Lider autoritar al clasei RC4, Norbert Maior a fost urmat pe podium de către bulgarul Mishev și Gabriel Ene, aflat la debutul în raliuri cu noul său Ford Fiesta R2T.
După ce a avut parte de o ușoară ieșire în decor pe PS2, Dănuț Budai a ridicat ritmul sâmbătă și a reușit un parcurs perfect: a trecut în fruntea clasamentului Swift Cup și a clasei RC5, în fața lui Bogdan Talașman, cel care l-a ajutat cu piese de schimb după incidentul de vineri. Pilotul buftean a fost al doilea în ambele clasamente, fiind urmat în cadrul clasei RC5 de către Raul Badiu și în Swift Cup de către Bogdan Gheorghiu. În Cupa Dacia, ecarturile au fost unele foarte mari: Badiu a fost urmat pe locul secund de către Cristi Sugar, cel care a pilotat un model Sandero într-o specificație mai slabă (cutie de viteze de stradă) și Horea Balea, pilotul clujean aflat la abia al doilea sezon în CNR.
Aflat într-o luptă frumoasă cu Paul Popa, Roland Csato (Suzuki Ignis) s-a impus în clasamentul debutanților, profitând de abandonul tehnic al sibianului, fiind urmat pe podium de Gabriel Stoian (Suzuki Swift) și Victor Supuran (Dacia Sandero). La juniori, Budai a fost cel mai rapid, terminând cursa în fața lui Aurel Bartha și Cristi Sugar. Napoca Rally Academy s-a impus în clasamentul echipelor, fiind urmată pe podium de localnicii DTO Rally Team și Sibiu Racing Team.
Pe lista nu foarte numeroasă a abandonurilor se numără Remus Cotuț (ieșire în decor vineri), Csongor Szabo (tehnic – probleme la motor), Cristiana Oprea, Alexandru Gheorghe (motor spart după shakedown), Răzvan Trișnevschi (tehnic), Gabriel Miclăușu (motor) și Paul Popa.
Cu patru mașini la start, Campionatul Național de Raliuri pentru Vehicule Istorice a avut un podium interesant, cu Gunther Graef (BMW 1602) lider, urmat pe podium de Dorin Alexandrescu (VW Golf1) și Andrei Agapian (VW Golf1), Petru Constantinescu fiind al patrulea la bordul superbului Renault 12 Gordini.
În Rally2, lupta a început de pe prima probă de sâmbătă, cu trei piloți înscriși în duelul pentru victorie. Emanuel Resiga și al său Ford Fiesta ST au reușit să se impună pe două probe din patru, în timp ce Alexandru Bogdan a fost cel mai rapid pe celelalte două. La doar șase secunde în spatele lui Resiga, Bogdan a fost nevoit să abandoneze pe Power Stage, lăsând loc liber timișoreanului pentru prima victorie a sezonului. Cu ambiția de a termina în ciuda incidentelor tehnice, George Marinescu a ocupat a doua treaptă a podiumului Rally2, fiind urmat de Cristi Pesoțchi pe podium. Clasamentul clasei A2 a fost identic cu cel general, în timp ce Andrei Pop, Alin Butnariu și Cristian Ciobotea au urcat pe podiumul clasei A1. Clasa A3 a avut un podium cu doar doi participanți: Marcel Cioltan și Aurel Balea.