Noutatea Campionatului Național de Raliuri Betano 2020 o reprezintă revenirea pe macadam a Raliului Sibiului, o competiție care a scris istorie de-a lungul anilor. Deși în trecut era caracterizat de probe speciale dure, evenimentul a beneficiat de o pregătire sporită a drumurilor ce vor fi parcurse în acest weekend de către concurenți, fiind o cursă așteptată atât de către echipaje, cât și fani.
Cu peste 100 de kilometri cronometrați și nouă probe speciale, Raliul Sibiului debutează vineri cu patru secțiuni cronometrate. „Cheile Cibinului”, o probă în coborâre în lungime de aproape 12 kilometri, va fi parcursă de două ori, mix-ul macadam-asfalt de pe „Călugărul” o singură dată, în timp ce „Șanta” de noapte va încheia prima zi de concurs sub lumina farurilor suplimentare. Sâmbătă, echipajele vor concura pe „Râu Sadului”, o probă nouă pentru participanți, dar și pe legendara „Șanta”, înainte de a încheia competiția pe bine-cunoscutul circuit din Sibiu.
DTO Rally Team se aliniază la startul Raliului Sibiului 2020 cu trei echipaje: Eugen Cărăgui și Robert Fus pe un Peugeot 208 R2 de clasa RC4, Raul Badiu și Rareș Fetean pe Dacia Sandero încadrată în cadrul clasei RC5, și Dorin Banciu, alături de Ioana Stan, pe o Toyota Celica de clasa 11.
După participarea cu Citroen-ul C3 R5 la Raliul Perla Harghitei Tess, Cristi Dolofan și Petre Tobă nu vor fi prezenți la revenirea Raliului Sibiului pe macadam. Competiția nu face parte din programul competițional al echipajului, dar cei doi vor fi din nou în mașina de curse la începutul lui septembrie, cu ocazia Raliului Iașului.
„Încă de la începutul sezonului am luat decizia ca Raliul Sibiului să nu facă parte din programul nostru competițional. Le urez succes colegilor și tuturor participanților, felicit organizatorii pentru revenirea pe macadam și eforturile pe care le-au depus. Mi-ar fi plăcut să parcurg și eu spectaculoasele probe sibiene, dar sper că voi avea această ocazie anul viitor” a spus Cristi.
După o evoluție în creștere la Harghita, Eugen Cărăgui și Robert Fus revin pe suprafața favorită, macadamul. De această dată echipajul se va lupta pentru podiumul clasei RC4, acolo unde concurența este foarte strânsă, numărul participanților în creștere, iar ritmul pe probe foarte ridicat.
„Înaintea Raliului Sibiului mă simt ca un copil care așteaptă cadoul de la Moș Crăciun! Îmi doresc de multă vreme să concurez aici și sunt foarte entuziasmat înaintea startului. În plus, revenim pe macadam, unde mă simt foarte bine și am întotdeauna un ritm pe măsura așteptărilor mele. Astfel, toate ingredientele sunt pregătite pentru o cursă unde ne dorim clar un rezultat bun și vom încerca să fim rapizi pentru a obține un podium” a spus Eugen Cărăgui înaintea Raliului Sibiului 2020.
Campania din Campionatul Național de Raliuri continuă la Sibiu pentru Raul Badiu, pilotul care și-a adjudecat victoria în Cupa Dacia la primele două etape ale sezonului 2020. Alături de Rareș Fetean, Badiu va porni în cursa de casă cu obiectivul clar de a obține o nouă victorie în cupa monomarcă și astfel puncte maxime pentru DTO Rally Team.
„Mă bucur că revenim pe suprafața mea preferată și că Sibiul revine pe macadam, pe drumurile pe care s-a consacrat. Sper să fie un raliu în nota în care ne-a obișnuit: dur, dificil, cu căldură, astfel încât să fie o provocare, așa cum era în trecut. Îmi doresc să ne pună tuturor la încercare viteza și capacitatea de anduranță deoarece acesta este spiritul și farmecul Raliului Sibiului.” a spus Raul Badiu.
Chiar dacă la Raliul Perla Harghitei Tess au avut parte de un incident nedorit, Dorin Banciu și Ioana Stan revin în mașina de curse la Raliul Sibiului. Superba Toyota Celica de clasa 11 a fost refăcută și este gata de lupta de pe probele speciale din weekend, când Dorin și Ioana se vor duela pentru victoria în cadrul clasei 11.
În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream și HidroGaz.