Revenit în calendarul intern de raliuri după 14 ani de absență, Raliul Maramureșului s-a desfășurat în deceniile trecute sub diferite nume care au scris istorie în motorsportul românesc. În acest sezon, o nouă echipă organizatorică a adus zâmbetul pentru fanii maramureșeni deoarece caravana raliurilor poposește timp de trei zile în nordul țării, într-un ținut emblematic și unic.
DTO Rally va fi prezentă în Raliul Maramureșului cu trei echipaje care țintesc clasări în vârful ierarhiei, progres și spectacol. Cristi Dolofan și Traian Pavel reprezintă „vârful de lance” al echipei argeșene, urmând a porni cu Citroen-ul C3 Rally2, o mașină de ultimă generație. Eugen Cărăgui și Robert Fus vor continua creșterea la bordul Peugeot-ului 208 R5, în timp ce Bogdan și Delia Năstase țintesc victoria în cadrul clasei 11, la bordul unui Mitsubishi Lancer EVO IX.
„Fiind un raliu nou, reprogramat în ultimele săptămâni, felicităm clubul sportiv XPO Racing pentru organizarea într-un timp atât de scurt. Din păcate, noi avem două echipaje care au decis să nu ia startul la Baia Mare deoarece a fost un raliu pe care nu l-au luat în calcul la începutul sezonului. Astfel, Adrian Grigore/Emilia Olteanu și Costi Tudose/Eduard Rogozan nu vor lua startul în acest weekend cu mașinile pregătite de DTO Rally”
a spus Traian Pavel, team managerul echipei argeșene.
Cristi Dolofan și Traian Pavel continuă prezențele împreună la bordul Citroen-ului C3 Rally2 și la Raliul Maramureșului. După ritmul bun de la Harghita, unde cei doi au reușit o victorie de probă și clasarea în top 6, echipajul pornește într-o cursă nouă cu aceeași dorință și determinare pentru progres. Obiectivul este clasarea pe un loc fruntaș și implicarea în duelul pentru primele locuri în clasamentul general.
„Am terminat ieri prima zi de recunoașteri și pot spune că probele sunt frumoase! Nici eu, nici Traian, nu am mai luat startul la Baia Mare, așa că totul este nou pentru noi: zona, drumurile, atmosfera și oamenii. Am parcurs ieri aproape toate probele, iar „Gutin” va face diferența, fiind parcursă de trei ori în ambele sensuri. Astăzi vom parcurge și prima probă a raliului, care este îngustă și tehnică. Pentru noi dorința rămâne aceeași, de a ne depăși limitele și a progresa, dar și să reușim timpi în vârful ierarhiei generale”
a spus Cristi Dolofan.
La a treia prezență cu Peugeot-ul 208 R5, Eugen Cărăgui se simte încrezător în forțele sale înaintea startului în Raliul Maramureșului. Alături de Robert Fus, pilotul DTO Rally a făcut progrese foarte mari și țintește un parcurs eficient, rapid și fără greșeli în weekend, când sunt programate 12 probe speciale.
„La primele două curse ale sezonului am progresat cu noua mașină, fiind mulțumit de evoluția noastră la Harghita. Acum ne pregătim de o etapă complet nouă, dar care se anunță interesantă și dificilă. Ne dorim să creștem viteza de la o probă la alta și să ne simțim bine, acesta fiind scopul principal, dar și să îmi perfecționez stilul de pilotaj.”
a spus Eugen Cărăgui înaintea startului în Raliul Maramureșului 2021.
Robert Fus, copilotul lui Eugen, este singurul component al DTO Rally care a participat în trecut la raliul din Maramureș, fiind la startul ediției din 2005.
„La recunoașteri am revăzut cu drag probele celebre din nordul țării, „Gutin” și „Cavnic”, unde am amintiri frumoase din trecut. Mă bucur să fiu aici alături de Eugen și sper să-i pot transmite din experiența mea din trecut pe probele maramureșene”
a spus Robert Fus.
După incidentul de la Raliul Perla Harghitei, Mitsubishi-ul Lancer EVO IX pilotat de Bogdan Năstase a fost refăcut complet în garajele DTO Rally. În dreapta pilotului argeșean revine soția sa, Delia, într-o formație care va ținti victoria la clasa NAT 11 și un loc fruntaș în clasamentul general open.
„Suntem pregătiți de o nouă luptă pentru victorie. Dacă la Harghita am avut ghinion, aici sunt sigur că vom reuși să ne impunem în clasa 11. Va fi un raliu nou pentru toată lumea, implicit cu necunoscute și provocări neîntâlnite, dar vom da totul pe cele 12 probe. Am demonstrat deja că avem viteza necesară pentru a ne impune în categoria noastră, iar duelul strâns din weekend ne va obliga să creștem mai mult ritmul”
a spus Bogdan Năstase.
În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Moș, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup.