Campania DTO Rally în Campionatul Național de Raliuri 2021 a continuat în weekendul trecut cu o cursă complet nouă pentru echipajele argeșene. Raliul Maramureșului a programat 12 probe speciale de asfalt în nordul țării, într-o zonă cu o bogată istorie în motorsportul românesc.
Cu trei echipaje la start, DTO Rally a pornit în cursa maramureșeană cu dorința unor rezultate bune și evoluții spectaculoase. Cu mașini competitive și rapide, gruparea s-a implicat în duelurile pentru primele locuri, în timp ce unul dintre echipaje a fost la un pas de victorie în categoria în care punctează.
DTO Rally s-a aliniat la start cu Cristi Dolofan & Traian Pavel pe un Citroen C3 Rally2 de ultimă generație, cu Eugen Cărăgui & Robert Fus la bordul unui Peugeot 208 R5, dar și cu soții Bogdan & Delia Năstase, pilotând un Mitsubishi Lancer EVO IX de clasa NAT 11.
La bordul Citroen-ului C3 Rally2, Cristi Dolofan a continuat participările alături de Traian Pavel și la Raliul Maramureșului. Schimbările de aderență și suprafața alunecoasă a forțat echipajul să adopte o strategie defensivă, însă ritmul a fost unul bun pe cele 12 probe speciale din weekend. La final, Cristi și Traian au încheiat cursa pe locul 8 în clasamentul general și pe șase în cadrul clasei RC2.
„Ne-am distrat și ne-am îndeplinit obiectivul. A fost o cursă foarte frumoasă, unde s-au văzut eforturile organizatorilor de a pregăti totul pentru eveniment. Probele speciale au fost variate, unele pe placul nostru, iar per total experiența una plăcută. Am încercat să fim din nou rapizi pe ud și ne-a ieșit pe câteva probe, iar în zonele cu fani am reușit să facem spectacol pentru aceștia”
a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Maramureșului 2021.
Eugen Cărăgui și Robert Fus au avut parte de un raliu cu plusuri și minusuri în Maramureș. Pe de-o parte, echipajul a progresat constant pe probele de asfalt și a crescut ritmul, reușind să fie rapizi în condiții dificile, cu ploi abundente și suprafața acoperită de apă. Pe de altă parte, cei doi au fost nevoiți să abandoneze înainte de final din cauza unei greșeli.
„Am avut parte de o cursă frumoasă, pe drumuri pitorești în Maramureș. Din păcate, am făcut o greșeală care ne-a costat: la o șicană am ratat frânarea, am lovit un balot de paie și nu am mai putut continua cursa. Privind partea plină a paharului, am avut încredere în mine și în mașină în condiții foarte dificile, cu asfalt ud și ploi abundente. Acum ne pregătim pentru Raliul Argeșului, cursa noastră de casă”
a spus Eugen Cărăgui la finalul Raliului Maramureșului 2021.
Cu soția Delia revenită în dreapta sa, Bogdan Năstase a început exemplar Raliul Maramureșului, cu victorii de probă specială. Echipajul a fost cel mai rapid în cadrul clasei NAT 11 pe 9 din cele 10 speciale parcurse, având un avans confortabil înaintea finalului. Din păcate, Bogdan și Delia nu au încheiat cursa din nordul țării deoarece o problemă tehnică la diferențialul Mitsubishi-ului Lancer EVO IX i-a obligat la abandon.
„Din păcate, am repetat povestea de la Harghita. Am condus clasa 11 și eram foarte bine în clasamentul general open, însă o problemă tehnică ne-a forțat să spunem stop înaintea sosirii. Este frustrant că nu am reușit să strângem puncte prețioase, însă vom da totul pe probele speciale la raliul de casă, care este programat săptămâna viitoare”
a declarat Bogdan Năstase.
Pentru DTO Rally urmează cea mai importantă cursă a sezonului: Raliul Argeșului 2021. Echipa va concura în perioada 11-12 iunie pe probele speciale de asfalt din jurul Piteștiului, în raliul de „casă” pentru cele trei echipaje. Sub aplauzele fanilor locali și a prietenilor, gruparea va face spectacol și își propune rezultate bune pe Transfăgărășan.
În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Moș, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup.
Credit foto: RallyPhoto Hunters