Cu cinci prezențe în debutul sezonului 2021 al Campionatului Național de Raliuri, Bogdan Moldovan s-a aliniat la startul cursei de casă, Raliul Clujului, după câteva absențe în vara aceasta. Pilotul a luat startul alături de Sergiu Rogozan pe zăpada din Covasna, ca mai apoi să concureze pe asfalt în Brașov, Harghita, Maramureș și Argeș, unde a reușit de fiecare dată clasări bune sau podiumuri în cadrul clasei 11.
Sezonul 2021 s-a încheiat pentru Bogdan Moldovan la Raliul Clujului, cursa de casă a pilotului, cu două noutăți, atât din punct de vedere al copilotului, cât și a materialului de concurs. Pilotul construiește o nouă mașină de concurs și a pornit în cursa de casă pe un Mitsubishi Lancer EVO 3 Kombi, o mașină spectaculoasă celebră în România, pilotată de obicei de către Thomas Abraham. În plus, deoarece Sergiu Rogozan, copilotul alături de care Bogdan formează un echipaj de câteva sezoane, s-a aliniat la start în postura de pilot, Rareș Fetean i-a luat locul acestuia pentru Raliul Clujului.
În prima zi a cursei, Bogdan și Rareș au pornit cu un ritm foarte bun și au fost aproape de podiumul clasei 11, în cadrul căreia șase echipaje s-au aliniat la start. Cu două speciale programate în debutul cursei, cei doi au reușit al patrulea timp pe prima probă a raliului, ca mai apoi să crească ritmul și să obțină al treilea timp al clasei. Cu alte patru speciale programate în în a doua zi de concurs, Bogdan și Rareș au avut parte de numeroase ezitări pe „Tarnița” și astfel au pierdut secunde prețioase în clasamentul categoriei, chiar dacă au avut un ritm foarte bun pe proba „Dângău”.
„Deși speram să terminăm noua mașină de concurs până în această toamnă, din păcate mai multe situații neprevăzute ne-au întârziat. Cum nu puteam să lipsim de la raliul de casă, am ales să luăm startul la Raliul Clujului cu o mașină de împrumut, iar cu această ocazie țin să-i mulțumesc lui Tomi Abraham, care nu a ezitat să ne dea mașina lui dragă, faimosul Evo 3 Kombi, pentru aceasta etapă. De altfel, și copilotul meu de nădejde, Rogozan Sergiu, aka Rogo, a așteptat tot anul să ia startul în postura de pilot cu noua lui mașină la acest raliu. Totuși, nu am rămas fără copilot, deoarece mi-a sărit în ajutor prietenul Rareș Fetean, unul dintre cei mai buni copiloți din campionat, care m-a “navigat” excepțional și m-a ajutat în multe privințe în acest raliu.”
a spus Bogdan după prima zi de concurs a Raliului Clujului 2021.
După cele șase probe speciale și cu un ritm mai ridicat decât în trecut, Bogdan Moldovan și Rareș Fetean au reușit un loc cinci în cadrul clasei 11 la Raliul Clujului, un rezultat foarte bun în contextul participării cu o mașină nouă de concurs. Astfel, punctele acumulate în cursa de casă îl poziționează pe Bogdan Moldovan pe locul patru în cadrul clasei 11 în Campionatul Național de Raliuri. În plus, în Campionatul Național de Raliuri pe Asfalt, echipajul a obținut locul secund, care-i consolidează poziția de vicecampion în 2021 în categoria dedicată curselor pe asfalt.
„Rezultatul a fost unul mulțumitor, având timpi foarte buni, la nivelul adversarilor de la clasă, pe probele „Făget” și „Dângău”, dar din păcate pe proba „Tarnița”, care nu e pe placul meu, am pierdut mult timp din cauza unui ritm slab și a câtorva greșeli.”
a completat Moldovan povestea Raliului Clujului 2021.
O nouă competiție pornită în 2021, Campionatul Național de Raliuri pe Asfalt a avut parte de o luptă interesantă la raliurile pe această suprafață din sezon. Bogdan Moldovan și Sergiu Rogozan au reușit, prin prisma rezultatelor bune și rezultatului de la Cluj, să își adjudece titlul de vicecampioni ai clasei 11 în CNRA. În paralel, cei doi au reușit un valoros loc patru în aceeași categorie a Campionatului Național de Raliuri, unde echipajele s-au aliniat la start în număr mult mai mare.
În această toamnă echipajul continuă construcția unei noi mașini de concurs, toate detaliile urmând a fi dezvăluite în curând de către Bogdan Moldovan și Sergiu Rogozan. Echipajul pregătește o surpriză pentru fanii curselor – modelul cu care cei doi își propun să concureze începând cu 2022 fiind spectaculos și în același timp mai performant decât Mitsubishi-ul Lancer EVO VII cu care au „alergat” în ultimii doi ani competiționali.
În 2021, Bogdan Moldovan și Sergiu Rogozan sunt susținuți de către partenerii Ferro România și Gebo Tools.