Etapa de debut a sezonului național de viteză în coastă din acest an se va desfășura la Trofeul Râșnov, una dintre cele mai consacrate și îndrăgite competiții de motorsport din România. Traseul de concurs, amplasamentul dar mai ales, organizarea ireproșabilă a fiecărei ediții determină mii de oameni să ia cu asalt Valea Cetății din Râșnov pentru a urmări cu sufletul la gură acțiunea automobilistică de cel mai înalt nivel. Nivelul competițional și adrenalina care-i alimentează spre reușită pe cei mai buni sportivi, a adus la startul etapei râșnovene nume importante – autohtone și internaționale deopotrivă. Este și evident de înțeles motivul pentru care Trofeul Râșnov se bucură an de an de recunoașterea comunității sportive românești și a susținătorilor acesteia, recunoaștere împărtășită începând din acest sezon și de Winner – un important actor pe piața jocurilor online.
„Alăturarea Winner în calitate de partener oficial al Trofeului Râșnov reprezintă un pas important pentru noi, ca organizatori. Mă bucur atât pentru încrederea acordată evenimentului nostru, cât și pentru interesul manifestat față de automobilismul sportiv de performanță din țara noastră. Privesc cu optimism și încredere că parteneriatul cu Winner din acest început de an va marca începutul unei colaborări îndelungate, și nu greșesc spunând asta dat fiind faptul că împărtășim un set de valori comun: dorința de a face performanță, determinarea de a merge până la capăt în ciuda obstacolelor și curajul de a ne asuma riscuri care să ne conducă spre succes. Mai mult decât atât, și prin asta închei, nu putem omite nici faptul că Winner încurajează comportamentul responsabil în domeniul său de activitate, lucru pe care îl promovăm de fiecare dată ca principalul nostru scop în sportul cu motor.”
– a declarat Bela Stoica, președintele ACS Auto Blic Brașov
Winner a intrat pe piața din România în 2013 ca birouri de pariuri offline. În 2019, a făcut un salt strategic în lumea online, cu o misiune clară în minte: să ofere servicii de neegalat și cele mai competitive cote de pariere. Începând cu luna octombrie a anului trecut, compania a schimbat strategia de dezvoltare, transferând toate operațiunile online, cu scopul de a încuraja un comportament de joc responsabil. Winner continuă angajamentul de a revoluționa piața din România, asigurând consumatorilor o experiență completă de divertisment.