Campionatul National de Viteza in Coasta programeaza in acest weekend etapa cu numarul 6 din 2017, etapa care va avea loc la Teliu. Inaintea weekendului de cursa, am stat de vorba cu unul dintre cei mai spectaculosi si rapizi piloti, Alexandru Mirea care nu prea mai are nevoie de multa prezentare. Ingredientul secret al acestui sezon a fost un Audi Quattro cu care Alex a reusit sa aduca zambetele pe buzele oamenilor de pe margine dar si aparitia pielii de gaina, de fiecare cand acesta trecea in fata noastra. Despre cum a decurs pentru el acest sezon puteti afla in interviul urmator.
RallyMax: Salutare Alex! Dupa un sezon 2016 la volanul unui BMW E36 cu care ai facut spectacol pe traseele de la etapele de Viteza in Coasta, in 2017 ai venit cu o noutate dpdv al materialului de concurs, un spectaculos Audi Quattro? Cum ai ajuns la aceasta alegere?
Alex Mirea: Pe scurt, asa a fost sa fie. Dintr-o conjunctura, cu doar 1-2 saptamani inainte de startul campionatului, s-a ivit o ocazie, care s-a concretizat datorita implicarii partenerului meu principat ? Delta Glass. Masina era construita pentru un pilot care tintea batalia de la H3, insa din diverse motive a ajuns in posesia noastra.
RallyMax: Revenind la spectacol, dupa show-ul oferit cu tractiunea spate in 2016, si in acest sezon ai reusit din nou sa fii pilotul care a atras cea mai mare atentie din partea publicului.Cat de mult conteaza pentru tine acest suport?
Alex Mirea: Cred ca orice pilot ai intreba, daca ar fi sa puna in balanta o cupa versus aprecierea publicului, nu ar sta pe ganduri. Cel mai bine este sa le poti combina 🙂 .
RallyMax: Revenind la etapele desfasurate pana acum in 2017, cat de multumit esti de evolutia avuta pe traseele de coasta, unde ai obtinut timpi extrem de competitivi la majoritatea etapelor, in afara celei de la Resita unde ai avut un accident?
Alex Mirea: La inceput aveam o masina relativ puternica si cam atat. Pe parcurs, multumita implicarii tuturor celor de langa mine (parteneri, prieteni, etc.), am reusit sa imbunatatim performantele masinii de la o etapa la alta. Accidentul de la Resita ne-a adus o mare gaura in buget, dar ne-a dat ocazia sa aratam de ce e in stare echipa noastra cand isi propune un obiectiv. Sutele de ore muncite ne-au unit si ne-au facut sa trecem mai usor peste neplacutul eveniment.
Sunt foarte incantat ca am ocazia de a pilota o masina atat de puternica, insa in spatele rezultatelor sta foarte multa munca. Este cea mai complicata masina cu care am mers. Este practic imposibil sa faci doua urcari similare in regim ?Full Attack?.
RallyMax: Care sunt planurile si asteptarile tale pentru sezonul 2017? Cum vezi lupta la clasa H3 si cat de sus crezi ca poti urca si in Clasamentul Open?
Alex Mirea: Obiectivul principal ramane cel pe care l-am anuntat la debutul campionatului, titlul grupei H3. Nu va fi usor de obtinut, Gabriel Ene a dovedit ca poate fi extrem de competitiv in nenumarate randuri.
Podiumul Open e destul de departe. S-a vazut ca masinile de acolo au rezerve mari de resurse, pe cand noi suntem cu toate ?butoanele? la maximum :D. Ne bucuram insa cand reusim timpi apropiati de ai lor.
RallyMax: O scurta intrebare pentru a incheia interviul: RWD sau AWD? Si de ce?
Alex Mirea: La intrebarea asta imi place sa raspund asa: RWD pe viraje de viteza, AWD la start + viraje lente. Nu se compara cu nimic increderea in directie pe care ti-o asiguri practic din pedala de acceleratie la RWD. RWD Rullz <3
RallyMax: Urmeaza Trofeul Teliu.Ce planuri ai pentru aceasta etapa si pentru restul sezonului?
Alex Mirea: Cei de la Superformance Romania au mai finisat electronica masinii, astfel incat beneficiem de ceva putere in plus. Nu avem cifre, dar cred ca ne ?invartim? pe la 600 de cai putere la motor.
Obiectivul ramane neschimbat, H3. Atat pentru Teliu, cat si pentru restul sezonului.
RallyMax: Multumim pentru implicare si iti dorim mult succes in viitor!
Alex Mirea: Va multumesc si eu in numele intregii echipe pentru devotamentul de care dati dovata de atatia ani in motorsportul romanesc, o ?zona? destul de arida dupa cum vedem cu totii.
Multumim partenerilor nostri, Delta Glass, Superformance, Racing Nick, Echipament Fiscal si AM3D Media.