Cu un sezon de revenire dupa o pauza, 2017 a fost un an foarte bun pentru echipajul format din Vali Porcisteanu si Dan Dobre: pitestenii au obtinut titlul clasei 3 si bronzul in clasamentul general absolut din Campionatul National de Raliuri. Deoarece Vali trebuia sa progreseze si sa devina mai rapid, pasul logic a fost facut in 2018, cand echipajul DTO Rally Team a facut trecerea pe un model R5. Din nou implicati in lupta pentru podiumul national absolut, Vali si Dan s-au clasat la finalul sezonului 2018 pe locul secund in clasamentul general, la a treia performanta de acest gen din cariera.
Citroen-ul C3R5 a parut interesant de la inceput, inca de anul trecut, fiind o masina noua cu tehnologie noua. Deoarece modelul era inca la inceput de drum si in timpul dezvoltarii, am vrut sa ne orientam catre o alta masina din grupul Peugeot-Citroen, dar nu eram incantati de 208R5 sau de DS3R5, asa ca am luat decizia sa asteptam dupa C3R5. Masina din 2018 a fost ceva temporar, de tranzitie. Cu aceasta ocazie o sa concuram “in familie” in DTO Rally Team: Cristi Dolofan cu Peugeot-ul 208 R5, in timp ce Eugen Caragui va lua startul cu Peugeot-ul 208 R2.
ne-a povestit Vali despre motivul schimbarii materialului de concurs in 2019.
Concurand deja un sezon intreg pe un model de clasa 2, Vali Porcisteanu va putea ataca de la primul raliu al sezonului si se va lupta pentru victorie la fiecare cursa. Desi inca nu a facut teste cu noul C3, Porcisteanu va pregati cu seriozitate debutul sezonului prin mai multe sesiuni de teste si considera ca noua masina de concurs va putea oferi cadrul perfect pentru a creste performantele.
Am terminat pe locul secund anul trecut, astfel incat in 2019 ne dorim clar titlul. Suntem constienti ca va fi dificil, ca va fi o lupta lunga si grea, dar nu ne dorim sa ne clasam mai jos de locul secund. Incercam sa ne apropiem de nivelul lui Simone si speram sa fim competitivi de la primul pana la ultimul raliu. Inca nu m-am urcat la volanul masinii pentru a vedea, cu adevarat, ce potential are in regim de cursa. Avem in plan sa facem mai multe sesiuni de teste pentru a intelege masina si sa ne pregatim mai serios decat in 2018. Initial vom face teste pe circuit, apoi vom trece pe drumuri asemanatoare cu probele speciale.
Vali Porcisteanu despre lupta pentru titlu din 2019, dar si despre pregatirile pentru debutul sezonului
In 2019, DTO Rally Team va continua in Campionatul National de Raliuri cu o componenta mai puternica decat in sezonul trecut si cu schimbari semnificative din punct de vedere al materialului de concurs. Vali Porcisteanu va alerga pe Citroen-ul C3R5, in timp ce Cristi Dolofan se va afla la start tot cu un model de clasa 2, un Peugeot 208 R5, sporind astfel sansele echipei la primele locuri in clasamentul general. In cadrul clasei 11 echipa se va alinia cu Bogdan Nastase, care va concura cu acelasi Mitsubishi Lancer EVO din 2018, pe cand in cadrul clasei 7 si in clasamentul masinilor cu 2 Roti Motrice Eugen Caragui va concura pe un Peugeot 208 R2. Invingator in clasamentul general Rally2 sezonul trecut, Cristi Sugar face trecerea catre Campionatul National de Raliuri, unde va lua startul in Cupa Dacia pe un model Sandero.
Echipa DTO Rally Team este sustinuta in 2019 de partenerii Dolo Trans Olimp, Imbold, Catena, TrustMotors – Peugeot Citroen, Oscar Downstream si Tellur.