Fiind unul dintre pilotii care prefera intotdeauna sa piarda cateva secunde pentru a face fanii fericiti prin derapaje si show, Razvan Trisnevschi a fost prezent la debutul sezonului 2019 din Campionatul National de Raliuri. La bordul Mitsubishi-ului Lancer EVO poreclit “Fulgerica”, Razvan a avut-o alaturi de sotia sa, Manuela, echipajul luand startul in cadrul clasei RC2N, fosta clasa 3. Dupa o lupta frumoasa pentru primul loc in clasamentul categoriei, echipajul #18 a urcat in fruntea clasei dupa urcarea pe cea mai lunga proba a Raliului Argesului, “Vidraru”, unde au ramas pana la finalul cursei care a revenit dupa 9 ani de pauza. Am povestit cu Razvan despre raliul care a avut loc la inceputul lunii si despre planurile echipajului Trisnevschi pentru restul sezonului 2019.
RallyMax: Salutari Razvan! Bine te-am regasit. Ne-a fost dor sa revedem familia Trisnevschi, alaturi de ?Fulgerica?, in lupta cu secundele pe probele speciale din CNR. Cum a fost pentru voi Raliul Argesului din punct de vedere sportiv?
Razvan Trisnevschi: Salutari echipei RallyMax si cititorilor iubitori de motorsport, bine ?ne-am regasit? cu totii in noul sezon competitional. In primul rand, ne-am bucurat ca am reusit sa luam startul de la prima etapa, chiar daca am fost in varianta de cost cutting maxim. Din punct de vedere sportiv strategia pentru aceasta etapa a fost sa nu riscam inutil pentru a ajunge in primul rand la finalul raliului.
RallyMax: Daca tot suntem la capitolul familie, poveste-ne putin cum difera relatia sot-sotie in casa Trisnevschi, respectiv in cea a echipajului #18?
Razvan Trisnevschi: Pai si in masina de curse, ca si acasa, eu fiind barbatul am ultimul cuvant: ?ai dreptate draga mea!? J Lasand gluma la o parte, in masina de curse relatia este ca si cu oricare alt navigator alaturi de care am format un echipaj pe perioade mai lungi de timp (Dan sau Codrut). Lipsa de experienta in rolul de copilot este compensata, spunem noi, de cunoasterea si increderea reciproca din relatia noastra ca si familie.
RallyMax: Dupa 9 ani de zile, Raliul Argesului a revenit in calendarul de raliuri, o etapa organizata de catre noua echipa DTO Rally Team. Am vazut multi fani pe marginea probelor, fapt care nu poate decat sa ne bucure. Dar cum a fost pentru voi acest raliu, din punct de vedere organizatoric/mediatic?
Razvan Trisnevschi: Categoric ne bucura revenirea in campionat a etapei de la Pitesti cu probele clasice de pe partea argeseana a Transfagarasanului, mai ales ca este unul din primele raliuri la care am participat cu Dacia in 1999. Numarul mare de fani de pe marginea probelor il anticipam, fiind intr-o zona cu o istorie importanta in motorsport.
Proba ?spectacol?, am citit, ca a adunat 12.000 de spectatori, iar acestia au avut ce vedea si datorita faptului ca superspeciala a fost importanta in ?economia? raliului, aceasta masurand aproape 8 kilometri!! Pentru intreagul eveniment si mediatizarea sa inainte si pe parcursul celor 4 zile de desfasurare trebuie felicitati si organizatorii.
RallyMax: Opt etape pentru CNR 2019, un numar care pe multi dintre concurenti i-a speriat la inceputul sezonului. Cum vedeti voi calendarul in acest an si care vor fi obiectivele?
Razvan Trisnevschi: Opt etape evident ca este un numar foarte mare pentru noi; eu personal fiind adeptul evenimentelor ?mega? si mai rare decat a evenimentelor ?dese? si mai restranse. In configuratia actuala a Campionatului, 3 saptamani intre 2 etape este foarte putin timp pentru noi cei cu bugete restranse si cu resurse umane (mecanici) limitate si din ce in ce mai greu de cooptat.
Strategia de cost cutting si prudenta de la Arges a fost facuta si in contextul in care ne doream sa putem participa la primele 3 etape. La indeplinirea acestui obiectiv am avut si sustinerea unui partener local – Trattoria by Garden Pub.
Legat de obiectivele pe acest an ? o luam treptat si nu avem o strategie pentru intregul sezonul; in functie de primele 3 etape, de buget, etc., vedem din luna iunie mai departe care va fi abordarea.
RallyMax: Se apropie cu pasi repezi cea de-a doua etapa din campionat, Raliul Aradului, o etapa desfasurata pe macadam. Vom avea sansa sa revedem familia Trisnevschi + Fulgerica facand spectacol si pe aceste probe?
Razvan Trisnevschi: In acest moment putem spune ca Fulgerica pare apt pentru Arad si ca ne lipseste foarte putin sa fim la start, insa suntem optimisti si depune toate eforturile pentru acel ?putin?. Cum mentionam mai sus, o distanta de 3 saptamani intre 2 raliuri este un efort material si uman considerabil pentru noi.
RallyMax: In final, va dorim mult succes pe viitor, speram ca sa fiti prezenti la startul cat mai multor etape in 2019!
Razvan Trisnevschi: Multumim RallyMax pentru interesul acordat! Profitam de ocazie sa le multumim inca odata celor care ne sprijina in acest proiect si care fac la randul lor eforturi deosebite aducand plus de valoare acestui sport prin sustinerea unei echipe.
In acest an suntem sustinuti in continuare de partenerul nostru traditional Hermes Forwards si Sibiu Rally Team alaturi de Matec si IFM.
Si sa ne vedem pe cat mai multe probe speciale!