Pentru al doilea sezon consecutiv la bordul unui Mitsubishi Lancer EVO VII de clasa 11, Bogdan Nastase a pornit in sezonul 2019 cu un abandon stupid la Raliul Argesului, iesind in decor in timp ce incalzea anvelopele. Alaturi de sotia sa, Delia, Bogdan a revenit incredibil la Arad si Bacau, unde s-a impus in cadrul categoriei, cei doi fiind astfel lideri in clasamentul provizoriu dupa trei etape desfasurate in acest sezon. Echipajul DTO Rally Team este unul rapid si constant pe probele speciale, oferind spectacol fanilor, dar aducand si rezultate excelente pentru echipa, fiind unul din principalii candidati la titlul clasei 11 in acest an.
RallyMax: Salut, Bogdan! Ne bucuram sa povestim pentru prima data in acest sezon. Deoarece n-am mai stat de vorba de multa vreme, spune-ne cum te simti alaturi de Delia la bordul Mitsubishi-ului Lancer EVO VII de clasa 11? Cum va intelegeti cu masina si ce consideri ca mai ai de imbunatatit in pilotajul acestei masini?
Bogdan Nastase: Salutare, RallyMax si tuturor cititorilor! Ma bucur ca pot concura si anul acesta alaturi de Delia, pe acelasi Mitsubishi Lancer cu care anul trecut am reusit un loc 2 al clasei la final de campionat! Trecerea de la Logan la Mitsubishi a fost importanta pentru noi, iar cu fiecare proba speciala imbunatatim si invatam spre abordarea celui mai eficient stil de pilotaj. Este loc de mult mai bine, consider ca in momentul de fata sunt la 60% din ?ce poate masina?, insa cu un ritm in crestere si o evolutie constanta.
RallyMax: Sezonul a inceput cu stangul pentru voi, cu un abandon stupid la Raliul Argesului, cand erati in lupta pentru victorie. Cum ati trecut peste acel moment si cat de tare v-a afectat moral?
Bogdan Nastase: Intr-adevar, incidentul de la Arges a fost unul… destul de neplacut, insa nu ne-a afectat moral, vazandu-se rezultatele la urmatoarele etape! Bineinteles, dupa iesirea in decor, a fost necesara o adunare de forte de toate tipurile: materiale, morale si, bineinteles, multa implicare din partea tuturor, dar mai ales a ?oamenilor din umbra?, a mecanicilor care au fost presati de timp pentru ca noi sa avem masina gata de start pentru probele din Arad. Din fericire pentru echipajul 81, moralul este ridicat si ne dorim in continuare o evolutie buna pe fiecare proba speciala.
RallyMax: Cum a fost pentru voi revenirea Argesului in calendar si participarea in fata propriilor fani? Cum ti s-a parut raliul, stiind ca ai fost implicat in organizarea lui?
Bogdan Nastase: Se stie faptul ca Argesul are o traditie in motorsportul romanesc, iar aceasta revenire dupa 9 ani a dovedit ca o echipa unita si implicata poate organiza un raliu de top, un eveniment cu expunere foarte mare, in care spectatorii au putut fi prezenti cu numar record, as zice, in toate momentele raliului: start festiv, superspaciala, probele de pe Transfagarasan.
Pentru noi, raliul de casa a avut o importanta aparte si a fost plin de emotii, avand alaturi pe toti cei apropiati: copii, familie, prieteni.
RallyMax: Dupa trei raliuri in 2019, sunteti la conducerea clasei 11, cu doua victorii la Arad si Bacau. Cum au fost aceste doua curse pentru echipajul Nastase?
Bogdan Nastase: Prin prisma rezultatelor, au fost cele mai bune doua curse ale noastre in aceasta formula. Punctual, Aradul a fost destul de greu, cu schimbari de aderenta si conditii ?deosebite?, dar din punct de vedere tehnic masina s-a comportat impecabil. La Bacau, insa, toate probele speciale le-am parcurs cu activele in avarie, acest lucru observandu-se pe PS1 unde ne-am rasucit si am pierdut timp pretios, la fel ca la superspeciala de la Onesti. Din fericire, am reusit sa ma adaptez si sa mentinem un ritm bun pe celelalte probe, reusind la final un loc 1 la clasa, cu un avans considerabil, si locul 6 in clasamentul general.
RallyMax: Este clar ca obiectivul vostru pentru acest sezon este titlul categoriei. Cat de dificila crezi ca va fi lupta cu adversarii?
Bogdan Nastase: Pentru ca lupta sa fie mai interesanta, este de dorit sa ia startul cat mai multe echipaje la clasa noastra, care, in general, este una disputata si valoroasa, cu piloti experimentati si masini puternice. Noi intotdeauna pornim cu emotii si cu gandul ca o sa dam ce e mai bun pe fiecare proba speciala, concentrandu-ne pe obiectivul nostru, titlul categoriei.
RallyMax: DTO Rally Team se lupta in mai multe categorii in clasamentul echipelor. Ce parere ai despre ritmul pe care l-au aratat colegii tai de echipa si ce sanse consideri ca aveti la titlul echipelor?
Bogdan Nastase: Atunci cand se intampla lucrurile din pasiune si prietenie, apar si rezultatele bune! DTO Rally Team a avut un parcurs bun inca de la infiintare, reusind sa fim pe podium la fiecare etapa din campionat. Echipajele lupta pentru obtinerea unui loc cat mai bun la clasa, chiar pentru titlul categoriei, lucru care ne da sperante pentru un rezultat final excelent, iar locul 1 de la Bacau ne face sa fim si mai motivati!
RallyMax: Multumim pentru raspunsuri! In final, ai cuvantul. Te rugam sa adresezi un mesaj fanilor care va sustin pe probe.
Bogdan Nastase: Va multumesc si eu! Sa ne vedem cu bine la Raliul Harghitei, unde va asteptam in numar cat mai mare pe probe! Multumim tuturor celor care ne sunteti alaturi, familiei care ne sustine tare tare :* , spectatorilor care urmaresc evolutia noastra si a intregii echipe DTO Rally Team!
De asemenea, multumim partenerilor nostri: DOLO TRANS OLIMP, PLACARI FAINE GROUP, TRUST MOTORS, CATENA, IMBOLD, OSCAR, TOTAL, TELLUR!