Campionatul National de Raliuri a continuat in luna iulie cu a cincea etapa din 2019, desfasurata la scurt timp dupa competitia precedenta. Raliul Sibiului a avut loc pe probele speciale de asfalt din judetul Sibiu si Alba, pe un total de 15 sectiuni cronometrate si aproximativ 125 de kilometri. Cu temperaturi foarte ridicate, cu doua speciale anulate, dar si cu o multime de fani, competitia a fost una mai dificila decat se asteptau concurentii.
Cu probe speciale in zona Paltinis, dar si cu trasee noi de concurs, Raliul Sibiului a fost o provocare pentru cele cinci echipaje DTO Rally Team, pilotii si copilotii pornind cu entuziasm si dorinta victoriei in cursa sibiana. Cu o evolutie constanta, cu timpi excelenti pe probele speciale, cu victorii in categorii pentru doua echipaje, gruparea pitesteana a reusit locul secund in clasamentul dedicat echipelor si reduce astfel diferenta fata de lider.
Valentin Porcisteanu si Dan Dobre devin, din nou, lideri in clasamentul Campionatului National de Raliuri
Vali Porcisteanu si Dan Dobre au inceput Raliul Sibiului cu ezitari, ca pe finalul primei zile de concurs sa revina la un ritm bun si sa incheie primele trei probe speciale ale cursei pe locul secund, la aproape 24 de secunde de lider. In ziua secunda a competitiei, cel mai rapid echipaj al DTO Rally Team a incercat sa recupereze din diferenta fata de primul loc, dar, in ciuda timpilor buni de pe probele speciale, ritmul rapid avut la bordul Citroen-ului C3R5 nu a fost suficient pentru a scadea diferenta fata de lider. Pe finalul cursei, Porcisteanu si Dobre au fortat si au urcat, din nou, pe podium chiar pe superspeciala raliului, in aplauzele spectatorilor sibieni.
?La inceputul cursei am fost scosi din ritm de iesirea in decor a lui Simone si nu am reusit sa avem un ritm bun. Pana ne-am trezit, Sebi a luat un avans considerabil, ca mai apoi sa incercam sa recuperam, dar era nevoie sa riscam prea mult pentru a micsora din secundele pierdute in prima zi. Sambata, la prima trecere, nu m-am simtit confortabil pe zonele denivelate ale noilor probe din 2019. La bucla secunda, in urma modificarilor de setari din parcul de service, masina s-a comportat excelent si ne-a oferit increderea de care aveam nevoie, dar recuperarea de timp pe care ne-am propus-o in ziua secunda a fost ?incurcata? si de o alegere gresita de anvelope de dimineata. Din pacate, anularea Power Stage-ului ne-a taiat orice sansa de a recupera cele 10 secunde fata de locul secund.? a descris Vali Porcisteanu cursa de la Sibiu.
Echipajul care concureaza cu un model Citroen C3R5 a ocupat la finalul cursei locul trei in clasamentul general, revenind astfel in fruntea Campionatului National de Raliuri dupa cele cinci etape desfasurate in sezonul 2019. ?Trebuie sa ne multumim cu locul trei, chiar daca ne doream un rezultat mai bun la Raliul Sibiului. Cu punctele obtinute aici devenim, din nou, lideri in clasamentul general provizoriu si suntem fericiti ca am adus Citroen-ul C3R5 in frunte. Urmeaza Raliul Iasului, o etapa de macadam unde ma simt mai bine decat pe asfalt, pentru care o sa organizam si o sesiune de teste pentru a ne face incalzirea. Sunt sigur ca nu vom mai avea surprize si vom putea forta de la inceputul cursei? a incheiat Porcisteanu.
Reveniti cu entuziasm la bordul Peugeot-ului 208 R5 dupa cursa dezamagitoare de la Harghita, Cristi Dolofan si Mihai Sandu au pornit excelent in Raliul Sibiului 2019, o cursa in care au aratat din nou ritmul rapid pe care-l pot avea pe probele speciale. Cu timpi in top-ul 10 al clasamentului general, Cristi si Mihai au obtinut la finalul cursei locul 6, o clasare care aduce puncte valoroase pentru DTO Rally Team in clasamentul echipelor. ?Suntem multumiti de ritmul avut si de rezultatele pe care colegii de echipa le-au obtinut. Peugeot-ul 208 s-a comportat excelent si acum ne gandim cu entuziasm la etapa de macadam de la Iasi, din luna septembrie? a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Sibiului 2019.
Pentru Bogdan si Delia Nastase, cursa sibiana a fost o formalitate, echipajul fiind singurul inscris in cadrul clasei 11 la a cincea etapa de raliuri din 2019. Echipajul a concurat fara presiune, a facut spectacol pe probele speciale si a obtinut puncte pretioase pentru DTO Rally Team. Mai mult, cei doi au ocupat locul 8 in clasamentul general OPEN, cel care ia in considerare toate echipajele inscrise in competitie, indifierent de categorie.
Dupa un excelent loc trei in cadrul clasei RC4 la Raliul Perla Harghitei, Eugen Caragui si Robert Fus au plecat hotarati sa repete rezultatul bun si pe probele speciale de asfalt de la Sibiu. Cu o evolutie constanta, in care au reusit sa se afle constant in lupta pentru primele locuri, cei doi au incheiat Raliul Sibiului pe locul al treilea in clasamentul clasei RC4, unde se afla pe podium dupa cele cinci etape desfasurae pana in prezent in sezonul 2019.
Pentru Cristi Sugar si Vlad Colceriu, victoria mult dorita a venit din nou, dupa ce echipajul a reusit aceeasi performanta si la raliul de debut al sezonului. Etapa de la Sibiu a fost una perfecta pentru juniorii DTO Rally Team, care au controlat cursa de pe prima proba speciala, reusind sa se impuna in clasamentul Cupei Dacia pe aproape toate specialele: ?La etapa de la Sibiu credem ca am spart ghinionul ultimelor trei etape. Munca noastra, care a refuzat sa dea roade in prima jumatate de campionat, ne da in sfarsit satisfactiile meritate. Plecam acasa cu o victorie importanta, cu puncte care ne aduc din nou in lupta la varf pentru titlul Cupei Dacia 2019 si speram sa fim in continuare feriti de probleme tehnice si mai ales iesiri in decor. Vrem sa ne aratam ritmul la etapele urmatoare, atat pe macadam, cat si pe asfalt!? a spus Cristi Sugar la finalul Raliului Sibiului 2019.
In sezonul 2019, DTO Rally Team are alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Imbold, Catena, Oscar Downstream, Tellur, Hidro Gaz Pipe si Total Lubricants Romania.