Organizatoare a Total Transilvania Rally Powered by Ford Performance, echipa Napoca Rally Academy participă și la acest raliu în formulă completă: Simone Tempestini/Sergiu Itu pe SkodaFabia R5, Bogdan Marișca/Sebastian Itu pe Ford Fiesta R5, Norbert Maior/Francesca Maior cu Peugeot 208, Victor Supuran/ Mihai Supuran, la Cupa Dacia, Debutanți și Bogdan Gheorghiu / Andrei Gheorghiu, Cupa Swift.
Simone Tempestini: “Pentru noi, la raliul de casă obiectivul este să îmi îmbunătățesc timpii și să mă apropii cât mai mult de limita mea și limita mașinii. Cu această configurație, este clar că va fi un raliu foarte rapid, ceea ce mie îmi place foarte mult. Proba mea preferată este Dângău. Am parcurs această probă de mai multe ori in diferite configurații, în fiecare an visez la ea. Îmi amintesc că senzațiile pe care le am de fiecare dată, nu le am pe nicio altă probă.”
Bogdan Marișca: “Ne bucurăm că reușim să ținem Transilvania Rally și anul acesta, într-o perioadă foarte complicată atât din cauza contextului epidemiologic, cât și a alegerilor locale, dar avem sprijinul autorităților locale și ne bucură acest lucru. Vor fi prezenți toți piloții angrenați în diferitele lupte din campionatul intern, ceea ce va spori spectacolul. Eu cu Sebi nu avem o miză anume, dar nu înseamnă că nu vom merge cât putem noi de repede. Probele sunt în coborâre, vor fi destul de dificil de gestionat, raliul va avea o viteză medie foarte ridicată. Îi invităm pe toți cei care ne susțin să ne urmărească online pe site-ul www.transilvaniarally.ro și pe pagina de Facebook a raliului.”
Norbert Maior: “Transilvania Rally urmează să fie un raliu foarte important pentru noi. Concentrarea va fi maximă deoarece ne dorim un raliu de casă reușit din toate punctele de vedere. Dacă reușim o noua victorie, putem deveni aici campioni la clasa 2 roți motrice ceea ce ar încununa un sezon foarte bun pentru noi. Sperăm de asemenea, la un rezultat bun atât la general, cât și cu echipa. Astfel, vom încerca să ne securizăm prima poziție la 2 roți, dar să avem și un ritm cât mai susținut.”
Marco Tempestini: “Și în sfârșit, a venit și raliul de acasă! Ca de obicei, organizarea evenimentului se suprapune cu obiectivele sportive ale echipei, dar deja suntem obișnuiți cu acest lucru și ne place! Toate echipajele NRA sunt pregătite să se lupte pentru obiectivele lor și fiecare va încerca să îmbunătățească ce a reușit până acum în campionat. Am vrea sa sărbătorim cât mai mult la sfârșitul raliului, dar înainte trebuie să confirmăm. Probele sunt superbe, vom vedea cum va a fi vremea, dar speranța noastră este să fie spectacol TOTAL!”
Total Transilvania Rally Power by Ford Performance este a cincea și penultima etapă a Campionatului Național de Raliuri BETANO 2020, dar contează și în două competiții europene: Tour European Rally și European Rally Trophy. De fapt, pentru cea din urmă, Transilvania Rally reprezintă prima etapă din acest sezon, toate celelalte runde ale ERT de până acum fiind anulate din cauza pandemiei.
Total Transilvania Rally Powered by Ford Performance are anul acesta o configurație mai restrânsă, cu un total de 489,5 kilometri și 8 probe speciale, însumând 131 de kilometri.
Startul festiv va avea loc joi, 24 septembrie, de la ora 19,30. Pe 25 septembrie la ora 16,03, va avea loc startul în prima probă specială a raliului, Tarnița 1, a doua trecere pe Tarnița fiind programată la ora 18,18, iar de la ora 21,06 se desfășoară Făget 1. Sâmbătă, 26 septembrie, începând cu ora 10,11, sunt programate două treceri pe Florești, proba-circuit de lângă Cluj-Napoca și alte 2 treceri pe Dângău, una dintre cele mai spectaculoase probe de asfalt din România, într-o configurație nouă care cuprinde și Valea Fericirii și care îi conferă acum o lungime de 25,1 kilometri. Ultima probă specială a raliului, Făget 2, cu startul la ora 17,07, este și power stage-ul Transilvania Rally.
Partenerii NRA in 2020 sunt: Banca Transilvania, OMV, De Longhi, Primăria si Consiliul Judetean Cluj Napoca, Europa FM, LeasePlan.
Credit foto: attilaszabo.ro