Sezonul 2021 al Campionatului Național de Raliuri se anunță lung și interesant, cu 11 etape programate pe o perioadă de nouă luni. Printre raliurile proaspăt introduse în calendarul competițional se numără și România Winter Rally, cursă care se află, în premieră, pe prima scenă a motorsportului din România.
Desfășurat weekend-ul trecut pe zăpada și gheața din județul Covasna, Winter Rally a deschis sezonul cu dueluri aparte. Fiind unică datorită suprafeței de concurs, competiția a adus provocări noi pentru cele aproape 40 de echipaje aflate la start, cu 110 kilometri cronometrați prin pădurile de lângă Comandău.
Vicecampioni ai clasei NAT11 în 2020, Bogdan Moldovan și Sergiu Rogozan s-au aflat la startul primei etape a sezonului cu Mitsubishi-ul Lancer EVO 7 cu care au reușit podiumuri în sezonul trecut. Cu o prezență foarte competitivă la start, duelul cu secundele a fost unul strâns între cele patru echipaje aflate la start, iar incidentele nu au lipsit de-a lungul celor două zile de concurs.
Cu un parcurs constant și cu un ritm mai ridicat decât anul trecut, Moldovan și Rogozan au progresat de-a lungul celor șase speciale ale Winter Rally, terminând cursa pe locul 4 în cadrul clasei NAT 11 în CNR. Astfel, echipajul începe cu dreptul noul sezon și acumulează puncte importante în clasamentul categoriei, unde lupta se anunță cel puțin la fel de interesantă ca anul trecut.
„După ce anul trecut la Winter Rally Covasna ne-am făcut debutul pe zăpadă, anul acesta am încercat și zic eu că am și reușit să creștem ritmul pe această suprafață. Ne-am distrat, ne-am bucurat de pilotajul pe zăpadă, dar am și avut câteva momente la limită la viteza mare, care ne-au făcut să ne liniștim, nedorind să lovim mașina. În final, a fost un raliu foarte frumos, dar și solicitant. Locul 4 obținut în clasamentul clasei NAT11 ne mulțumește și ne aduce câteva puncte în clasament.”
a spus Bogdan Moldovan.
Echipajul pregătește o nouă mașină de concurs
Noutatea sezonului pentru echipaj o reprezintă schimbarea materialului de concurs. Deși încă într-o fază incipientă, Bogdan și Sergiu au în plan pregătirea unei noi mașini cu care să ia startul la etapele din 2021. În funcție de evoluția lucrărilor, echipajul își dorește să ia startul cu noua mașină de clasa 11 la Raliul Perla Harghitei, programat la începutul lunii mai.
„Din păcate, cred că acest raliu a fost ultima noastră cursă cu Mitsubishi Lancer EVO 7, momentan fiind în curs de pregătire a unei noi mașini de concurs. Mai multe detalii vom putea furniza pe parcurs, în funcție de evoluția lucrărilor, dar pentru moment pot spune că suntem foarte entuziasmați de această schimbare”
a încheiat Moldovan.
În 2021, Bogdan Moldovan și Sergiu Rogozan sunt susținuți de către partenerii Ferro România și Gebo Tools.