Desi prima etapa a sezonului nu a avut rezultatul dorit, echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu a reusit la Timis Rally sa urce pe podiumul clasei 9 pe acelasi model de Honda Civic cu care iau startul pentru al treilea an consecutiv, in acest sezon pornind pe o masina nou construita in Ungaria.
RallyMax:?Salut! Sa o luam cu inceputul: startul sezonului 2013 nu a fost unul fericit pentru echipajul Grigore/Paunescu, cu un rezultat modest la prima etapa de la Brasov. Ce s-a intamplat pe probele de langa Tampa?
Adrian Grigore:?Va salut si eu cu drag! De asemenea ii salut pe toti iubitorii motorsportului din Romania si nu numai. Inainte de a discuta despre cele intamplate la Brasov vreau sa va felicit pentru munca voastra si pentru felul in care puneti in lumina atat sportivii, evenimentele din lumea sporului cu motor cat si partenerii acestora.?Brasovul pentru mine si Marius este un raliu pe care il indragim. Ne place zona, atmosfera, oamenii si probele speciale. Si s-a dovedit in ultimii 4 ani cel putin ca reusim ori sa venim in frunte, ori sa abandonam sau sa fim aproape de abandon?nu prea a existat la Brasov cale de mijloc 🙂 . Am plecat increzatori la Brasov, dupa asa o pauza lunga, incantati ca folosim un material de concurs nou, pentru ca Honda de anul acesta a fost construita in Ungaria anul trecut si practic era prima cursa a ei, in afara de teste. Masina a fost pregatita exemplar de echipa cu care colaborez de ceva vreme din Ungaria si am fost feriti de probleme tehnice. Am facut teste cu ajutorul prietenilor nostri Bogdan Samoila si Adi Raspopa cu 2 saptamani inaintea startului in campionat si era normal sa plecam pentru locul 1. In schimb vremea a fost cea care ne-a jucat feste, nu numai noua binenteles, ci tuturor echipajelor. La noi a fost mai dificil deoarece nu am concurant si nici testat in astfel de conditii niciodata. Nu este o scuza pentru rezultatul slab, mi-l asum si am invatat ceva din acest lucru, care sper sa imi ajute pe viitor. Deci problema a fost a mea si am incercat sa o gestionez cum am crezut ca e mai bine la momentul respectiv, de aici rezultatul slab din prima etapa.
RallyMax:?Timis Rally a adus primul podium pentru voi in CNR 2013. A insemnat asta o revenire a echipajului #31 acolo unde ii este locul?
Adrian Grigore:?Binenteles ca a fost frustrant pentru noi rezultatul de la Brasov si am pregatit cat am putut de bine etapa urmatoare, cea de la Timisoara. Nu am vrut sa ne asumam riscuri inutile si locul 3 a fost de bun augur pentru noi pentru ca nu puteam veni de la Timisoara cu un abandon sau cu o iesire in decor fortand locul 1. Normal ca am plecat pentru primul loc, am batut 4 probe speciale, a fost o lupta la secunde cu inca trei colegi de-ai nostri, am fost pe toate probele speciale in primii 3 din grupa, iar la sfarsit am terminat pe podium. Da, a insemnat o revenire a noastra si cu siguranta anul acesta ne vom bate tot pentru locuri aducatoare de cupe si medalii, la fel ca in ultimii 3 ani. Trei ani in care se pare ca am fost acolo unde ne-am propus.
RallyMax:?S-au incheiat primele doua etape de asfalt ale sezonului, acolo unde Honda Civic se simte excelent. Consideri ca obiectivul a fost indeplinit la Brasov si Timis?
Adrian Grigore:?La Brasov cu siguranta nu, din punct de vedere sportiv, dar ma repet, a fost o experienta noua, am invatat si asta cred ca e cel mai important. La Timis a fost bine si cautam sa mergem cat mai bine.?Scopul nostru este acela de a merge cat mai tare, dar in acelasi timp nu vrem sa ne asumam riscuri inutile, ci sa ne atingem obiectivul, acela de a fi in top 3 la final de an.
RallyMax:?Incepand cu 2013, taxa pentru participantii la clasa 9 a fost dublata. Cum ai primit aceasta decizie FRAS?
Adrian Grigore:?A fost o veste rea nu numai pentru mine. Cred ca toti colegii mei simt asta. Ok, daca astea sunt regulile mergem dupa ele. Este intr-adevar greu, tinand cont de situatia financiara generala. Am totusi speranta ca vom reusi sa “mergem inainte, nicidecum inapoi”.
RallyMax:?Sunt deja cateva sezoane de cand concurezi cu ?batrana? Honda Civic. Pe cand o schimbarea a matrialului de concurs? Iei in calcul acest lucru?
Adrian Grigore:?Da, intr-adevar au trecut 2 ani si iata ca l-am inceput pe al treilea cu Honda. Cum spuneam si mai inainte ne bucuram ca putem concura pe o masina construita anul trecut, chiar daca este acelasi model si varsta isi poate spune cuvantul. Binenteles ca ne dorim sa facem o schimbare, dar lucrurile astea nu le decidem numai noi, ci si partenerii nostri. Mie unul imi place sa fiu realist si sa ma bucur deocamdata de faptul ca putem concura in Campionat constant. Eu cred ca asta e un lucru extrem de important. De asemenea cred ca investitiile in noi ca echipaj sunt prioritare, mai mult decat schimbarea materialului de concurs in acest moment.?Si de ce sa nu recunoastem ca ne batem de la egal la egal cu masini de generatie noua si suntem pe podiumul general al clasei la fiecare sfarsit de an.
RallyMax: In final, ai cuvantul!
Adrian Grigore:?Pentru mine e foarte important sa fim prezenti constant in Campionat.?Vrem sa avem un parcurs bun si anul acesta, cel putin la fel de bun ca in ultimii 3 ani. Asta inseamna ca mergem la victorie si tintim podiumul de sfarsit de sezon. Este foarte important ca avem langa noi parteneri si sponsori, aceeasi de la inceput. Cred ca e unul din cele mai importante lucruri sa ai continuitate si sa fi cat de cat ferit de stresul? bugetului.?Vreau sa le multumesc pe aceasta cale sponsorilor nostri pentru ca au incredere in noi si pentru faptul ca fac eforturi considerabile pentru ca noi sa ne pregatim fiecare participare cat mai bine.
Ei sunt cei pe care ii reprezentam si ne mandrim cu asta:?Biborteni, Irish Green, Igol lubrifianti, Wix Filters, Balper Media, Europrim Grup si Cerbul Carpatin.?