Dupa multiple sezoane la bordul unui Subaru Impreza de clasa 11, Florin Crisan a facut trecerea, in 2014, catre o masina de clasa 3. La bordul noului Subaru, liderul TTH Motorsport a reusit o serie de raliuri cu un ritm excelent pe probe si rezultate bune, iar in pauza dintre sezoane a efectuat o noua schimbare: a decis ca in 2015 sa concureze cu Sebastian Itu, dar, din pacate, cei doi clujeni au avut parte de un inceput dificil de sezon.
RallyMax: Salut Florin! Ai inceput sezonul 2015 cu stangul, avand unele probleme cu masina la prima etapa, Raliul Brasovului. Care au fost cauzele?
Florin Crisan: Salutari sportive si voua. Brasovul a fost pentru noi un cosmar. Un contact electric imperfect si foarte ascuns ne-a facut sa nu putem aborda nici macar o proba. E de domeniul trecutului.
RallyMax: La inceputul acestui sezon ai schimbat navigatorul (Mircea Onofrei), inlocuindu-l cu unul dintre cei mai experimentati, Sebastian Itu. Cum ai reusit sa te acomodezi alaturi de Sebi in aceste 3 etape?
Florin Crisan: Schimbarea a fost de natura de a ridica nivelul competitional si de a schimba abordarea raliurilor in privinta dictarii, iar pentru asta aveam nevoie de cineva cu experienta. Ii multumesc lui Sebi pentru ca a acceptat. Da, reusim sa ne acomodam foarte repede, desi avem doar 2 raliuri impreuna si acelea cu ceva peripetii.
RallyMax: Consideram ca Raliul Deltei este un model de urmat din punct de vedere al organizarii. Ai observat aspecte negative sau care ar putea fi imbunatatite la etapa dobrogeana?
Florin Crisan: Delta Rally tine sus stacheta, ca in fiecare an de la revenirea in CNR. Este un exemplu de organizare pe care ar trebui sa il urmeze toti organizatorii.
RallyMax: Stiind nemultumirile multor piloti, suntem curiosi care este parerea ta in legatura cu numarul de etape din 2015, dar si cu organizarea calendarului competitional, dat fiind faptul ca in 6 saptamani sunt programate 3 etape CNR?
Florin Crisan: Pentru mine numarul de etape este corect, dar mixajul dintre asfalt si macadam nu. Unele etape sunt extrem de apropiate si pun un pressing imens pe echipele tehnice si piloti, avand in vedere faptul ca materialul de concurs trebuie revizionat iar piesele nu ajung intotdeauna la timp.
RallyMax: Care sunt planurile voastre in ceea ce priveste acest sezon, care ar fi obiectivele la etapele ramase?
Florin Crisan: Pentru restul sezonului intern o sa incercam, ca si pana acum, sa marim ritmul pentru o clasare cat mai buna la fiecare etapa.
RallyMax:Stim ca in garajul TTH Motorsport se afla un Renault Clio R3T. L-am vazut deja in actiune la o sesiune de teste la inceputul sezonului, dar cand vom avea ocazia sa-l admiram intr-o competitie oficiala?
Florin Crisan: Da, masina se afla in stand by pentru ca piesele de schimb abia au sosit. Cred ca foarte curind o sa o vedeti si pe probele din Romania.
RallyMax: TTH Motorsport s-a extins si dezvoltat foarte mult in ultimele sezoane. Care sunt planurile pentru viitor? Mai multe masini de inchiriat?
Florin Crisan: TTH are intradevar un program expansionist pe durata a catorva ani. Intradevar, mereu incercam sa adaugam masini noi in portofoliu dar si un standard foarte ridicat in ceea ce priveste asistenta tehnica si logistica competitionala.
RallyMax: Lasand la o parte grijile cotidiene, care este cel mai mare vis al pilotului Florin Crisan?
Florin Crisan: Sa pot lua parte la cat mai multe competitii.
RallyMax: Multumim! In final, ai cuvantul.
Florin Crisan: Multumiri tuturor celor care ne sustin si cred in proiectele noastre. Imi doresc sa ajungem acolo unde ne-am propus fara a deteriora principiile sportivitatii si fair-play-ului.